recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Surround Receiver?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Surround Receiver?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Surround Receiver?
    Sendt: 22-Juli-2016 kl. 22:18
Hej, min ven er igang med at lave en hjemmebio i dedikeret rum. Hvad kan i anbefale af Receiver idag? Det er en budget bio her i starten. Har i nogle link til nogle gode receivere? Onkyo, Denon, Yamaha? Det skal min være til 7.2 system og gerne fremtidssikret med 4K og Bluetooth

Anyone?
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 22:30
Fremtidssikret - glem det.
Onkyo - tør du spille i lotteriet og se om de har fået styr på deres varmeproblener og afbrændte HDMI boards?

Denon, kig i HiFi Klubben
Marantz, kig hos HiFi Freaks
Yamaha kig hos Tapeconnection eller AV-Connection

Bluetooth - til hvad?
Lydoverførsel gør man via netværk, det går meget bedre....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 22:34
Jeg har selv en hjemmebio, har aldrig haft problemer med min Onkyo nr 616 (tror jeg den hedder)

Tidligere synes jeg da i har rost Onkyo herinde? Men Yamaha har altid fået gode anmeldelser, det er nok også det Vi/han kigger mest efter. Hvilken Yamaha er GOD til prisen lige nu? Link evt?
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 23:11
Hvad er budgettet?
Hold evt. øje med prisen på RX-A1050, da Yamaha kommer med nye modeller, over de kommende par måneder, vil priserne på de udgående modeller falde yderligere:
http://www.pricerunner.dk/pl/96-3086688/Forstaerkere-og-Receivere/Yamaha-RX-A1050-Sammenlign-Priser?q=yamaha+rx+a1050&ref=redirect&search=yamaha+rx+a1050

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 23-Juli-2016 kl. 09:10
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hvad er budgettet?
Hold evt. øje med prisen på RX-A1050, da Yamaha kommer med nye modeller, over de kommende par måneder, vil priserne på de udgående modeller falde yderligere:
http://www.recordere.dk/2016/07/apple-bilen-udskudt-2021/

M.v.h.

Et vildt gæt, men tror måske du har fået lagt et forkert link indSmile
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 08:12
hvad er hans skærm/projektor? hvis det er et rum med projekter og på budget så er mit gæt at det er alm. 1080p. derfor så kan han med fordel købe en brugt reciever. så får han MEGET mere for pengene end med nyt. korrekt det er ikke fremtidssikret (intet er!), men til gengæld så får han kvalitet og noget godt. den dag hvor han opgradere hans projektor, så kan han købe en brugt 4k, HDR reciever, hvor han igen får smæk for skillingerne. 




Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu