recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til kodi på nvidia shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til kodi på nvidia shield

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til kodi på nvidia shield
    Sendt: 23-Juli-2016 kl. 11:54
Nu har jeg fået denne rigtig fine sag af en Nvidia Shield Android TV 500 GB, (en lille opgradering fra min boxee box) som går igennem min marants sr 7009..
 
 
Har fået installeret kodi på den. været inde i settings og sætte passtrough til men kan ikke vælge at den skal spille med dts true hd osv kun dts hd (ac3)
 
 
Netflix bliver billedet helt sløret, som at se en film i rigtig dårlig kvalitet og den vises i hd.
 
 
håber at få lidt hjælp..
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 12:08
Jeg satte min shield op for 14 dage siden og havde også et hav af problemer med Kodi. Så efter råd herinde bruger jeg nu istedet SMPC som også er kodi bare uden alle problemerne med passthrough osv
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Jeg satte min shield op for 14 dage siden og havde også et hav af problemer med Kodi. Så efter råd herinde bruger jeg nu istedet SMPC som også er kodi bare uden alle problemerne med passthrough osv
 
Den tror jeg da lige jeg vil prøve at hente.. tak for rådet:D
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Jeg satte min shield op for 14 dage siden og havde også et hav af problemer med Kodi. Så efter råd herinde bruger jeg nu istedet SMPC som også er kodi bare uden alle problemerne med passthrough osv
 
Det virkede sku:D   Det er vel ikke sådan at du også har samme problem som mig med dit netflix?
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 11:34
Nej desværre for jeg bruger ikke Netflix. Men prøv at stil spørgsmålet i den lange tråd her på fora omhandlende NVIDIA Shield
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu