recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reperation af Pioneer 509
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reperation af Pioneer 509

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reperation af Pioneer 509
    Sendt: 23-Juli-2016 kl. 18:41
Mit dejlige, men 8 år gamle, Pioneer 509 er... dødt. Det slukkede simpelthen her i eftermiddag, og der er ingen lys i lampen overhovedet.

En komplet power off/power on giver ingenting, det er helt dødt. 

Jeg har kun opdaget 2 pixelfejl på det i alt den tid, billedkvaliteten er altså stadig virkelig god, og jeg vil være ked af at skulle ud og købe nyt lige nu. Med lidt held er det blot en strømforsyning der skal skiftes, men hvor går man hen og får repareret et TV i dag?

Er der nogen der kender nogen i nærheden af Aalborg der kan tage et kig på det for at vurdere om en rep overhovedet er mulig, både praktisk og økonomisk? Momsregistrerede virksomheder er også velkomne Tongue

Mvh Mikkel
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu