recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forlænge netværkskabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forlænge netværkskabel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forlænge netværkskabel
    Sendt: 24-Juli-2016 kl. 18:38
Jeg står i den situation, at jeg gerne ville flytte hele mit netværks setup. Jeg havde trukket ledningen mere end en meter i +, hvis jeg en dag skulle have lyst til at flytte rundt - MEN jeg mangler fortsat 2 meter.
Jeg er med på at man kan få en samlemuffe lignende ting, men er det forbundet med tab af signal eller er der andet jeg skal være obs på i den forbindelse?

Jeg nægter at trække nyt kabel, da det er trukket og gravet ned under terrasse og græsplæne.

Jeg skal have kablet sat i min airport extreme, hvor jeg også har tilsluttet en switch og en Nas. (Swithen fødder anlæg, PS4, Apple TV og TV). 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 19:05
Der findes små samlere til Lan stik.

De koster ca 15.-

Så helt nemt at forlænge

Søg efter rj45 samleled
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 19:49
Harald skrald har disse LAN samlere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu