recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tordenfluer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tordenfluer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tordenfluer?
    Sendt: 24-Juli-2016 kl. 22:39
Jeg kan huske at fortiden fortalte, at samsung var plaget fluer i skærmen.
Jeg har hidtil aldrig selv oplevet det, men har jeg 2 stk lige midt i billedet. Pænt træls.
Det er et panasonic CX725 - hvordan forholder de sig til den slags?
Kan de uddrives på en eller måde?
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2016 kl. 07:34
De vil sikkert afvise din klage, men prøv at finde ud af det. Der ligger vist nok en sag på forbrug.dk der faldt ud til kundens fordel, men afgørelsen er meget uldent formuleret, så det er ikke sikkert du kan henvise til den afgørelse.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2016 kl. 07:41
Hvis tordenfluerne stadig er levende, kan du prøve at trække dem ud til siderne med lys.
Andre har haft held med fx gummisugekoppen fra en gps, hvor man prøver at trække i skærmfladen, så tordenfluerne falder ned.

Selv fik jeg alle pengene retur og købte et nyt tv, da jeg reklamerede over mit 18 mdr Samsung TV på grund af to ikke særligt synlige fluer, der sad højt oppe - indenfor 10 cm fra øverste kant.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 16:03
Jeg har nu konstateret 11 tordenfluer i 4 "zoner". Pænt træls, da de er ret synlige, nu når man Idag sidder ret tæt på sit tv.
Har været i kontakt med forhandler, der sender den videre til Panasonic, der har sendt den videre til support service, som igen sender den tilbage til Panasonic, med besked on at de ikke dækker det under garantien.
What to do?

De er så vidt det kan ses døde og ikke til at flytte eller banke væk.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 17:25
Måske kan denne tråd hjælpe dig

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=1&t=35984&sid=cfea11f798a39a7b8a5e1fc9cdd0d972&p=236353#p236353
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 18:04
Hvis ikke de vil give sig og det reelt generer så prøv forbrugerklagenævnet. Shit storm på panasonics FB side hvis de har sådan en? Uanset sker der ikke noget af sig selv.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 18:40
Efter mailing med deres kundeservice, ville gutten lige tage den med sin chef, hvor henvendelsen reelt skal gå hen.
For dælen jeg er træt af sådan noget eller også er jeg bare pertentlig.
Uanset - så kan jeg forstå det er et problem på de fleste LCD skærme, er det samme gældende for eks Oled?
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 18:51
Synes det lyder som om de trækker dig rundt ved næsen, men bed om at få et skriftligt svar og gå evt videre med det. Tør ikke sige om oled gør det samme men har ikke hørt om det.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af Flash! Flash! skrev:

Synes det lyder som om de trækker dig rundt ved næsen, men bed om at få et skriftligt svar og gå evt videre med det. Tør ikke sige om oled gør det samme men har ikke hørt om det.
Lad nu lige reklamationen gå sin gang!

Hvordan kan du udlede at nogen trækker ham rundt i næsen, når han for under 2 timer siden har fået svar at de vil kigge på sagen?

Man kommer ikke langt ved at være en "forbruger fra helvede".
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 19:19
Kan ikke se hvordan det indlæg du har citeret indikerer at jeg skulle være forbruger fra helvede. Det står længere oppe i tråden at den allerede er afvist og nu skal der alligevel skrives flere mails og det skal vurderes på ny. Det peger da på en vis træghed. På baggrund af det har jeg opfordret til at få et skriftligt svar og at gå videre hvis nødvendigt. Det er blevet spurgt efter en mening og det jeg har svaret et min :-)

Redigeret af Flash! - 05-August-2016 kl. 19:21
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 19:28
@Bromberg5

Nej OLED har ikke disse problemer - kun LCD.

Jeg testede iøvrigt mit TV i går med flatpanelels testprogram. Ingen tordenfluer, skønt vi har haft mange i luften i de sidste uger.

Jeg har nu heller ikke hørt om tordenfluer på Samsung sidste års og dette års modeller. Så måske har de sørget for en forsegling.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2016 kl. 03:19
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:


Uanset - så kan jeg forstå det er et problem på de fleste LCD skærme, er det samme gældende for eks Oled?

Du kan se hvordan LCD og OLED skærme er opbygget i denne fine video. Der er ikke plads til Tordenfluer i OLED skærmen, da alle lag er limet sammen.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu