recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nad trigger In auto kilde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nad trigger In auto kilde

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nad trigger In auto kilde
    Sendt: 25-Juli-2016 kl. 13:29
Hey. Jeg har anskaffet mig en bluesound Node 1 og har på min Nad T777 trigger in.
Mit ønske var at når trigger in bruges af Bluesound så skifter min receiver selv til ønskede source/kilde.

Pt tænder bluesound fint for receiveren, men det er til sidst benyttede source/kilde og så er trigger inputtet ligemeget i virkeligheden.

Under source setup på receiveren er de eneste trigger muligheder jeg har er på out.

Der er ligeledes en egentlig Trigger setup menu og her kan jeg vælge hvad trigger out skal tænde og det er naturligvis min subwoofer.
Auto Trigger in har jeg følgende muligheder med: ALL/MAIN/ZONE2+3+4/. - Men altså ingen muligheder for at tilknytte source/kilde.
Er det slet ikke muligt eller overser jeg noget?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu