recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic Viera TX-65AX800E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic Viera TX-65AX800E

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Panasonic Viera TX-65AX800E
    Sendt: 25-Juli-2016 kl. 20:48
Hej med jer,

Jeg har et Panasonic TX-65AX800E som jeg overvejer at sælge, fjernsynet fejler intet.
Købt for 12 ½ måned siden, og har selvfølgelig kvittering på det.

Hvad vil i skyde på det kan sælges for ?

Mvh
Mikkel
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2016 kl. 22:57
Skynd dig at sælge det til mig for 7.500?;;)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 07:40
hehe - så bliver det pænt hængende på væggen :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 10:23
Det er et pokkers svært TV at give en pris på.

Modellen - selvom dit eksemplar er relativt nyt, er jo ikke helt nyt, der er løbet nogle billede mæssige forbedringer i gennem hos Panasonic siden da.

TV´et har et IPS panel, men alligevel har Panasonic med teknisk snilde formået at give TV´et et fornuftigt sortniveau. Og samtidig er betragtningsvinklen okay.

Kvaliteten over en bred kam af dit TV er eksemplarisk, nok ikke set bedre i meget lang tid. 

Jeg ville ikke sælge TV´et - alt taget i betragtning for under 16K. Men det kræver altså at en potentiel køber er bevidst om hvilken generel kvalitet denne køber..

Beklager det lyder lidt kringlet   Smile


Redigeret af Hother - 26-Juli-2016 kl. 10:30
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er et pokkers svært TV at give en pris på.

Modellen - selvom dit eksemplar er relativt nyt, er jo ikke helt nyt, der er løbet nogle billede mæssige forbedringer i gennem hos Panasonic siden da.

TV´et har et IPS panel, men alligevel har Panasonic med teknisk snilde formået at give TV´et et fornuftigt sortniveau. Og samtidig er betragtningsvinklen okay.

Kvaliteten over en bred kam af dit TV er eksemplarisk, nok ikke set bedre i meget lang tid. 

Jeg ville ikke sælge TV´et - alt taget i betragtning for under 16K. Men det kræver altså at en potentiel køber er bevidst om hvilken generel kvalitet denne køber..

Beklager det lyder lidt kringlet   Smile
Jeg tror bare sælger (potentiel) skal beholde det - jeg kan sagtens forstå, at sælger gerne vil have en god pris for det. Men hvis en potentiel køber bare undersøger markedet lidt, så kan et CX800 i 65" findes hos elgiganten for små 20.000. - og det taget i betragtning ville jeg aldrig som potentiel køber give 16.000 kr. for et brugt AX800.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er et pokkers svært TV at give en pris på.

Modellen - selvom dit eksemplar er relativt nyt, er jo ikke helt nyt, der er løbet nogle billede mæssige forbedringer i gennem hos Panasonic siden da.

TV´et har et IPS panel, men alligevel har Panasonic med teknisk snilde formået at give TV´et et fornuftigt sortniveau. Og samtidig er betragtningsvinklen okay.

Kvaliteten over en bred kam af dit TV er eksemplarisk, nok ikke set bedre i meget lang tid. 

Jeg ville ikke sælge TV´et - alt taget i betragtning for under 16K. Men det kræver altså at en potentiel køber er bevidst om hvilken generel kvalitet denne køber..

Beklager det lyder lidt kringlet   Smile
Jeg tror bare sælger (potentiel) skal beholde det - jeg kan sagtens forstå, at sælger gerne vil have en god pris for det. Men hvis en potentiel køber bare undersøger markedet lidt, så kan et CX800 i 65" findes hos elgiganten for små 20.000. - og det taget i betragtning ville jeg aldrig som potentiel køber give 16.000 kr. for et brugt AX800.
Omkring 65CX800E hos elgiganten, så tvivler jeg på at de har modellen, og skulle de have TV´et, så er det demo eller returvarer. Ikke noget jeg ville sætte mine penge i. Men vi er jo forskelligeSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 11:02
Ax800 kunne fås til 18-19.000 til sidst.
Mon ikke du kan få 12.000 for dit, hvis du er heldig.
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 12:28
Lyder fornuftigt, havde selv tænkt 13.000.
Jeg må overveje med mig selv om det ryger til salg.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er et pokkers svært TV at give en pris på.

Modellen - selvom dit eksemplar er relativt nyt, er jo ikke helt nyt, der er løbet nogle billede mæssige forbedringer i gennem hos Panasonic siden da.

TV´et har et IPS panel, men alligevel har Panasonic med teknisk snilde formået at give TV´et et fornuftigt sortniveau. Og samtidig er betragtningsvinklen okay.

Kvaliteten over en bred kam af dit TV er eksemplarisk, nok ikke set bedre i meget lang tid. 

Jeg ville ikke sælge TV´et - alt taget i betragtning for under 16K. Men det kræver altså at en potentiel køber er bevidst om hvilken generel kvalitet denne køber..

Beklager det lyder lidt kringlet   Smile




Jeg tror bare sælger (potentiel) skal beholde det - jeg kan sagtens forstå, at sælger gerne vil have en god pris for det. Men hvis en potentiel køber bare undersøger markedet lidt, så kan et CX800 i 65" findes hos elgiganten for små 20.000. - og det taget i betragtning ville jeg aldrig som potentiel køber give 16.000 kr. for et brugt AX800.

Omkring 65CX800E hos elgiganten, så tvivler jeg på at de har modellen, og skulle de have TV´et, så er det demo eller returvarer. Ikke noget jeg ville sætte mine penge i. Men vi er jo forskelligeSmile

Ja det er retur eller demovare - men spørgsmålet var nu heller ikke så meget om man skulle købe det CX800 - det blev nærmere brugt som en pejling ift. prisen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu