recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: B&W ASW608
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: B&W ASW608

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
roldsgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér roldsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: B&W ASW608
    Sendt: 26-Juli-2016 kl. 10:53
Tiden er ved at være inde til at prøve noget nyt samt det faktum, at vi er flyttet fra hus til noget mindre og derved er behovet/muligheden for subwoofer der (desværre) ikke længere. 

Subwooferen har indgået i et setup med en fornuftig Denon forstærker samt et par Minipod speakers og som jeg har været rigtig glad for. 
Højttalerne beholder jeg dog til senere brug, da de både har WAF og spiller udemærket til vores behov. 

Lidt info vedr. Subwooferen: 

- Model: B&W ASW608 (https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/subwoofere/bowers--wilkins-asw608-subwoofer/)
- Farve: sort
- Fremstår pæn og fungerer som den skal (er dog pt. koblet fra, da vi netop er flyttet)
- Inkl. manuel
- Subwooferkabel på 10 meter (så vidt jeg husker) medfølger
- Ca. 6 år gammel (har desværre ikke længere kvittering). 

PS. varen befinder sig i Kolding og kan fremvises efter ønske. 

PPS. hvis der er nogen der evt. kunne være interesseret i min forstæker ligeldes - en Denon AVR-2808 - er I velkommen til at smide et bud. Jeg ved dog ikke helt om jeg vil/skal sælge endnu, men lige pt. bliver den ikke brugt, da den er pillet fra ifbm. flytningen. 


Pris: Kom med et bud og lad os se om vi kan lave en handel. 





Redigeret af roldsgaard - 26-Juli-2016 kl. 10:55
Sony KDL-40E4000
Sony KDL-26E4020
Forstærker: Denon AVR-2808
Højttalere: Scandyna Minipods White
Sub: B&W ASW608
Afspiller: PS3
Til top
Malleman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2016
Sted: vejle
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malleman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 20:10
Har du den endnu? Hvad er dit nr
Til top
roldsgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér roldsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 08:32
Har den stadig

Du kan kontakte mig på mobil 21278412
Sony KDL-40E4000
Sony KDL-26E4020
Forstærker: Denon AVR-2808
Højttalere: Scandyna Minipods White
Sub: B&W ASW608
Afspiller: PS3
Til top
Waver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2005
Sted: Odense C
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 11:42
Hvad er din mp ??

Kunne nemlig godt være interesseret.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2016 kl. 12:43
Er den stadig til salg? 
Kunne godt have interesse i at købe den, men kun vis det muligt den kommer her til sjælland. (Roskilde)


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu