recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Geninstaller windows 7 med CD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geninstaller windows 7 med CD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Geninstaller windows 7 med CD
    Sendt: 26-Juli-2016 kl. 18:08
Jeg er ved at blive idiot...
 
Hvordan er det nu at man geninstaller Windows 7 med CD.
 
Jeg er med på at man skal sætte cd'en i drevet og genstarte, men hva så, er det F1 eller hvordan?
 
Det er en stationær PC med Asus Motherboard og jeg har som sagt en original W7 cd-com med kode.
 
Tak Smile
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 18:56
Gå ind i BIOS sæt den til Boot i CD
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 23:04
typisk er det f8 eller sådan noget for at kunne komme i bootmenu 
(det står som regel under opstart når man booter op hvad man skal trykke for at komme i bootmenu, ellers skal man helt ind i biosindstillinger og finde det.)


Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 15:23
Der er også nogle ASUS motherboard, hvor man kan trykke inde i bios og så starter den på boot enheden uden at man har ændret indstillinger.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 16:56
Tryk på DEL for at komme i BIOS. Her skal du lede efter boot-rækkefølge og så få den til at boote på CD før HDD.

Redigeret af thxtex - 27-Juli-2016 kl. 16:56
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 16:59
cyberguyen - det er på ingen måde kun til asus boards. Det findes til rigtigt mange. - det er samme ting når du har en tastaturgenvej til at komme ind i selvsamme menu. (bare lidt mere omstændeligt at skulle gå via bios når man bare kan trykke på en knap og få menuen frem selv.)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

cyberguyen - det er på ingen måde kun til asus boards. Det findes til rigtigt mange. - det er samme ting når du har en tastaturgenvej til at komme ind i selvsamme menu. (bare lidt mere omstændeligt at skulle gå via bios når man bare kan trykke på en knap og få menuen frem selv.)
I know - men når nu trådstarter har et Asus bundkort, så ville det ikke være relevant at skrive andre mærker.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu