recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Buttkicker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Buttkicker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Januar-2011
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Buttkicker
    Sendt: 26-Juli-2016 kl. 22:28
Overvejer kraftigt at opgradere min hjemmebiograf med en
Buttkicker eller noget andet tilsvarende..har 4 biografstole monteret på en ramme så er næsten klar😉 hvad kan i eksperter anbefale ?? Og er der evt nogen herinde det vil vise deres buttkicker eller lignede frem på sjælland ??r
Til top
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 11:56
Jeg har tidligere haft en Buttkicker og kan som sådan anbefale produktet. Den gør præcis dét som fabrikanten oplyser men er nok mest anvendelig til aktionfilm i en dedikeret hjemmebio hvis du vægter underholdning højere end filmkunst - det er super sjovt når sofaen bævrer når Godzilla kommer gående og jordskælv og granater får bestemt en ekstra dimension, men hvis man er mere til Polsk filmkunst med Bulgarske undertekster så er den nok ikke sagen.
 
Når jeg ikke bruger den mere skyldes at jeg har en stuebio og jeg blev i længden lidt træt af også bævre med til nyhederne samt jeg blev udsat for en masse hån og vantro fra konen (hun blev ikke spurgt).
 
Et effektivt netstøjfilter kan være nødvendigt - jeg blev kastet ud af sofaen hver gang køleskabet tændte :O)
 
Mvh
Til top
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Januar-2011
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 15:40
Min biograf er i kælderen så køleskabet vil ikke kunne høre/mærkes *s*
Syntes bare de er dyre , og ville høre / prøve en før køb
eller høres hvad der ellers findes på markedet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu