recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Super nintendo spil :D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Super nintendo spil :D

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sebastian-Petersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2015
Sted: Select a state/
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebastian-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Super nintendo spil :D
    Sendt: 26-Juli-2016 kl. 23:37
Jeg har for hyggens og nostalgiens skyld købt mig en gammel super nintendo, desværre uden spil. :-) Så nu søger jeg nogle spil, helst de gode gamle klassikere. 

Har du nogen liggende du vil sælge? Så skriv til min mail :D sebastian@trendhim.dk

Jeg synes det er svært at finde nogle, har været i den lokale bogcentral butik men uden held, de havde kun nyere grej. QXL har intet, og DBA er ikke meget behjælpelig synes jeg. 

Så nu prøver jeg herinde, man ved jo aldrig :D Har tidligere været heldig at købe lidt af hvert herinde. Big smile

Til top
secone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér secone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 10:01
Kender et par stykker der har handlet spil her:
 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 13:52
Er du facebookbruger så kan grupper som denne være en vej:
RETRO spil/konsol SALG, KØB og BYTTE 
Retro-Spil/konsol køb/salg/bytte
Til top
Sebastian-Petersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2015
Sted: Select a state/
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebastian-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 15:32
Tak!

- Ang. Nezzboys. Har kigget, synes bare KUN de har dårlige spil. 

- Tak for link til Facebook siderne! Kendte jeg ikke. Jeg kan dog se, at det også er lidt begrænset med Super nintendo spil der kommer derinde. Meget begrænset endda.
Utroligt at det skal være så svært at skaffe nu til dags, når man nu bare gerne vil tilbage til barndommen. :-) 

Men tusind tak drenge! 
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 16:17
Måske er det lettere bare at købe den nye NES med 30 inkluderet spil.

Recordere har skrevet om den her:

Power.dk tager imod forudbestillinger på den til 599 kr inklusiv 1 controller:

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Måske er det lettere bare at købe den nye NES med 30 inkluderet spil.

Recordere har skrevet om den her:

Power.dk tager imod forudbestillinger på den til 599 kr inklusiv 1 controller:




Denne er jo nes og ikke snes. Så spillene er jo ikke helt de samme.
Til top
Sebastian-Petersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2015
Sted: Select a state/
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebastian-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Måske er det lettere bare at købe den nye NES med 30 inkluderet spil.

Recordere har skrevet om den her:

Power.dk tager imod forudbestillinger på den til 599 kr inklusiv 1 controller:


NES er lige gammelt nok til mig. Jeg ejede den ikke selv som knægt så den har ikke nær så stor nostalgi effekt for mig. Men ellers er det en fed maskine! :-) Men jeg glæder mig dog til at spille donkeykong, mariokart, turtles osv.

Men fed maskine, måske hvis man er en generation ældre end mig. :D
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 22:48
Du kan også finde dig en raspberry pi og lave en simpel emulator med retropi. Det fungerer ganske fint. Jeg er selv i gang med at bygge en arkade maskine til to spillere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu