recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jamo D4 SUB til bio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jamo D4 SUB til bio?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jamo D4 SUB til bio?
    Sendt: 27-Juli-2016 kl. 11:06
Er der nogen der har erfaringer med denne jamo d4 SUBWOFER har mulighed for at købe 2 stk af dem til min hjemmebio lukket rum på 4,7*4,7 meter. Jeg har prøvet at søge efter test af denne model men kan ikke rigtigt finde noget. Men den skulle gå ti 22 hz ? To stk for 3000kr er det ok?

Er i tvivl, de er oppe imod to stk brugte SVS PB1000 eller en stk SVS PB2000 som alternativ,
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 19:06
Det føles som 100 år siden jeg hørte en af dem, men det gjorde det ganske godt (til prisen) syntes jeg at huske.

Hvis du læser denne test http://www.areadvd.de/hardware/jamod4.shtml
Så er de også ganske godt tilfreds.

2 stk. til 3.000kr er nok ikke helt ved siden af, men jeg har set dem gå for 1200kr for en som havde lidt brugs mærker.

.....
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 19:27
Notfast: ja jeg har godt set den tyske test men jeg er ikke helt stiv på det tyske og Google translate giver bare volapyk.

Er det en dårlig i ide at købe nogle så gamle svende, kan de være ved at være færdige?

Skal jeg hellere vente på nogle brugte SVS PB 1000 eller pb2000?

De går jo trods alt lidt dybere, men om de har mere output end to D4 kan jeg ikke lige tyde?
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 21:24
Du kan nok ikke få to SVS subs for noget der ligner 3000 kr... man kan vel ikke engang få en.
Og to skulle jo være en stor fordel i forhold en.. 
Jeg har for øvrigt selv en Jamo Sub 650 og vil gerne ha en mere Smile
Ning
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 22:56
Nu tænker jeg at købe brugt, men der er ikke mange SVS PB modeller på det brugte marked
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 07:57
Det kunne også være en mulighed at bygge selv, hvad koster bygge selv nogen der svaret til feks SVS PB 2000?
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 20:20
De 2 Jamo D4 burde være nok til alle lidt normale folk uden nogen problemer.
.....
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 09:07
Jeg har een i min bio. Den gør det godt.
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2016 kl. 13:45
Så fik jeg taget en beslutning, har købt og modtaget 1. stk SVS PB1000 subwoofer, og har lige brugt et par timer og har lyttet en masse demo scener, hørt musik 2 ch + multich, osv, og vauw et godt upgrade. Læs mere på min bio tråd.
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu