recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV Browser der ikke crasher. :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV Browser der ikke crasher. :-)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:05

Hej.

Vi har en Intel Compute Stick. Den sidder i en HDMI port på en lille Yamaha receiver. Jeg syntes at den en gang imellem mister lyden hvis vi lader den køre natten over.

Men det er måske ikke noget problem for jeg, hvis ikke ikke bruger lyden. Men jeg vil foreslå at du køber den med 14 dages returret. Så vidt jeg husker følger der et HDMI forlænger kabel med.

Men ellers læs min '10 dage med Intel Compute stick' og fortsættelsen i samme tråd:


Den vil have den fordel at du selv kan vælge hvilken browser du vil bruge.


Den er nu i USA kommet i en ny udgave med en ekstra USB 3.0 port. Mon ikke den nye også kan fås i Danmark.

Hilsen Carsten.

Til top
Sebastian-Petersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2015
Sted: Select a state/
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebastian-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af Branchekender Branchekender skrev:

Måske er du på udkig efter en signageskærm? Altså en skærm, som er beregnet til at køre 16 eller 24 timer i døgnet?
Der findes flere producenter, som har en indbygget HTML5 kompatibel browser, der kan starte på en bestemt URL.

Philips har nogle prisvenlige modeller, og LG har nogle modeller med webOS.

Et eksempel er Philips BDL4330QL/00 LED (Q-line) som er beregnet til 16 timers drift eller Philips 55BDL4050D/00 (D-line), der er beregnet til 24 timers drift.

Jeg tror VIRKELIG du har reddet mig her! Det er da totalt det vi har brug for tænker jeg. Spørgsmålet er bare om browseren kan håndtere det alligevel, eller om det mere bare er selve skærmen, de har bygget til at håndtere 24/7.

Jeg ser på det! Enten det, eller sådan en intel computerbamse i siden. :-)

Til top
Sebastian-Petersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2015
Sted: Select a state/
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebastian-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Vi har en Intel Compute Stick. Den sidder i en HDMI port på en lille Yamaha receiver. Jeg syntes at den en gang imellem mister lyden hvis vi lader den køre natten over.

Men det er måske ikke noget problem for jeg, hvis ikke ikke bruger lyden. Men jeg vil foreslå at du køber den med 14 dages returret. Så vidt jeg husker følger der et HDMI forlænger kabel med.

Men ellers læs min '10 dage med Intel Compute stick' og fortsættelsen i samme tråd:


Den vil have den fordel at du selv kan vælge hvilken browser du vil bruge.


Den er nu i USA kommet i en ny udgave med en ekstra USB 3.0 port. Mon ikke den nye også kan fås i Danmark.

Hilsen Carsten.


Tak for forklaring! Jeg overvejer lige, om det er sådan en vi skal have.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af Sebastian-Petersen Sebastian-Petersen skrev:

Tak for forklaring! Jeg overvejer lige, om det er sådan en vi skal have.

Hej igen.

Hvis du ønsker at bestille en Intel Compute Stick ville jeg undersøge hvad en med Windows 10 koster.

Jeg har selv gratis opgraderet vores fra Windows 8.1 og til Windows 10. Men den mulighed udløber den 29 juli. Det er i morgen.

Hilsen Carsten
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 18:02
I er garanteret verdensmestre i hjemmesidelavning, så der er nok ikke læk i noget I selv har lavet. Måske, hvis det er en ekstern side, kan der være noget ide i at se om siden rent faktisk lækker, enten via specifikke tools eller blot ved at glo i taskmanageren over tid. Vær i den forbindelse opmærksom på at Chromes memoryhåndtering er lettere kompleks.

At det ikke umiddelbart crasher på en PC, kan måske hænge sammen med at en sådan har væsentligt mere RAM end en skærm fra Samsung, og dermed meget længere tid at løbe på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu