recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskiftning af Pioneer VSX-929
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udskiftning af Pioneer VSX-929

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mjpoulsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2016
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mjpoulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udskiftning af Pioneer VSX-929
    Sendt: 28-Juli-2016 kl. 12:11
Hey Alle,

Jeg købte en Pioneer VSX-929 da jeg var butikselev, og kunne få den til  en fornuftig indkøbspris,
og har som sådan været godt tilfreds med den.
Dog har jeg løbende skiftet udstyret omkring den, og formoder at jeg i dag vil kunne få mere ud af mine højttalere, med en anden reciever.

Mit setup er:
Dali Concept 8 - Front
Dali concept - Center
Scandyna Micropod - Baghøjttaler
Paradigm PS-1200 - Sub

Budget er 5-10.000 Kr. og jeg har pt. kig på Denon AVR-X4100W (fordi ham i HiFi-klubben mente det var et godt bud, og den var nedsat grundet nye modeller), og så Yamaha RX-A1050, da flere herinde synes at mene, at det er der man får mest for pengene.
Jeg har ikke ret godt styr på hvad der er vigtigt at kigge efter, og derfor vil selve lydoplevelsen og brugervenlighed vægte højest. Tak for hjælp på forhånd.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 12:17
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu