recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt: chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt: chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købt: chromecast
    Sendt: 29-Juli-2016 kl. 22:48
Man hører jo så tit at alle købere af cc bare putter dem i skuffen. Så er der en der har en i skuffen de vil sælge til en billig penge?

Strækningen Vejle Esbjerg vil være at foretrække, men ellers kan den vel sendes.

Redigeret af aerik - 02-September-2016 kl. 08:42
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 22:56
Jeg har en etter liggende som ikke bruges mere. Den vil jeg gerne sende. Jeg bor i Ry.
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 23:45
Det er vel en smule væsentligt om det er en V1 eller V2?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Jeg har en etter liggende som ikke bruges mere. Den vil jeg gerne sende. Jeg bor i Ry.
hvad skal du have? Send evt en pb

Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Det er vel en smule væsentligt om det er en V1 eller V2?


Er ikke så sart, kom bare til at knække stikket på en etter under en flytning i går.

Redigeret af aerik - 30-Juli-2016 kl. 06:59
Til top
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 10:40
Det er ihvertfald dumt at lægge dem i skuffen. Sådan en "karl" har ændret vores måde at se tv på herhjemme :-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af HiFi_Geek HiFi_Geek skrev:

Det er ihvertfald dumt at lægge dem i skuffen. Sådan en "karl" har ændret vores måde at se tv på herhjemme :-)


Også her. Men skal man tro hvad der står i tråde her på siden, så bliver de alle lagt i skuffen, hvorfor de da må være meget billigt til salg
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu