recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 100" lærred hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

100" lærred hvor?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 10:34
Mange tak for de gode råd og det detaljerede svar. Jeg har lidt over 3m fra projektor til væg. Jeg tror jeg går efter Grand View som du anbefaler. Jeg ville helst have et uden synligt logo, men det er ok.

Nu vrider jeg hovedet med møbelvalg i hjemmebio/hygge-stuen. Det er godt nok svært.
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2016 kl. 20:11
Kunne du ikke komme med en tilbagemelding når du har fået sat det op og prøvet det nogle gange. Ville gerne høre om du oplever glimmereffekter, pletter eller andet underligt. Det er lidt en jungle og der er meget skrald derude. Forhåbentlig ikke det her :-)

Redigeret af Flash! - 05-August-2016 kl. 20:12
Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 19:58
Nu er der snart nyt at berette! Jeg har netop modtaget dette lærred i dag.

https://www.komplett.dk/product/748884/tv-hifi/projektorer/projektor-laerreder/elite-screens-92-framed-laerred
Til top
Micras19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2010
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micras19 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2017 kl. 21:29
Hej - Hvad er dommen så efter nogle måneders brug?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu