recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 65" sony på Budget :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

65" sony på Budget :)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 65" sony på Budget :)
    Sendt: 01-August-2016 kl. 18:15
Hej

Mit Pioneer KRP er desværre ved at stå af, så et nyt er påkrævet. Da jeg ser alt det der betyder noget på projektoren, er jeg knaps så villig til, at spendere lige så meget igen.

har umiddelbart 2 muligheder

http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv/fladskaerm/sony-kdl65w855cbaep?cid=pc_911205000000

eller denne

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KD65X8505CBAE/sony-65-smart-led-tv-kd-65x8505cbae?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK

Har umiddelbart ikke brug for 4K på tv'et 

hvad ville i vælge
W855 eller x85c

Pft

Wads
Til top
Dondee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dondee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 12:33
Den sidste skulle være den bedste...

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 15:49
I 65" ville jeg bestemt tage 4K med. X85C på dit andet link har nydelig billedkvalitet og for prisen får man meget billede for pengene.
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 16:12
helt klart 8505 jeg har det selv og det er super lækkert, dog driller Android af og til men det er noget jeg tro vi skal vende os til :)
jeg er yderst tilfreds, men som sagt er der stadig nogle ting der kan forbedres på android delen
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu