recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Danske dvd og blu-ray film. Købes hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danske dvd og blu-ray film. Købes hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Danske dvd og blu-ray film. Købes hvor?
    Sendt: 03-August-2016 kl. 16:08
Bor i København. 
Sagen er den at jeg gerne vil have en STOR samling af danske film. Jeg har måske 100 danske film pt de fleste i dvd-format og et par stykker i blu-ray og divx/mp4/avi format. 
Man kan jo købe sig fattig ret hurtig, hvis man skal købe helt nye film. Så jeg tænker primært at købe de fleste på DBA.dk og andre brugt-films tjenester og så ellers købe hvad der er i supermarkeder og lagersalg osv. Men kunne også godt tænke mig at bytte med andre, eller købe og udveksle film med andre. 

Hvad vil i råde mig til at gøre, hvis jeg skal skaffe danske film? Det generer mig ikke at skaffe dem på vhs, og overspille dem hvis det er eneste mulighed for at skaffe dem, hvis de ikke er digitalt overført.
Jeg skal have alt overført til harddisk, det er der jeg har alle mine film og medier. Og så har jeg så en masse skiver der bare ligger og flyder desværre. Men dem kan man jo bytte og sælge. Om man så må have kopierne liggende på ens harddiske er en anden ting Clap

Anyways er der nogle herinde der gerne vil bytte/dele danske film i dvd eller blu-ray format? Så bare skriv en besked så finder vi ud af noget. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 16:22
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 16:34
Ja det var en idé Kampus. De film kigger jeg lige på. Og kigger lige nu på DanskHjemmeBioForum og dba og guloggratis. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu