recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony X85 C nye "sjove" oplevelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony X85 C nye "sjove" oplevelser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony X85 C nye "sjove" oplevelser
    Sendt: 17-August-2016 kl. 23:26
KÆFT jeg er sur lige nu.

kl 23.20 så starter mit tv.... af sig selv på dr1.. fair nok, gætter mig til den har kørt en opdatering i nattens mulm og mørke, det sjove er så den starter med VOLUMEN 100 på headphone udgangen..

det er med et sæt beolab 4 sat til, hvilket lyder som et torden vejr...

min knægt er nu LYS vågen.. 1 1/2 årige vågnet kl fucking 23.20 af sådan en gang lort..

jeg er klar til at brænde det lorte tv..
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 06:14
Kan det ikke løses med at slå automatisk opdatering fra ?

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 08:16
faktisk ikke, jeg fik tjekket op i dag, Tv´et har IKKE kørt en opdatering, Fjernstart er slået fra, Google services er ikke logget på..

Så der er INTET i tv´et som reelt skulle gøre det.. ikke en nabo der har drillet, da den STARTEDE på volumen 100 og var slukket på 13.. så det er rent softwaremæssigt.

havde ikke lige regnet med den oplevelse i går, sjovt at stå med en lysvågen og MEGA bange søn kl 23 om aftenen..

Men der er så mange kompromisser med det produkt, og så elendig service fra Sony. sidste android baseret tv fra mig, og sidste sony produkt.

det er nok det dårligste tv jeg har haft af. nu må jeg se om der er en i familien der mangler et billigt / Gratis 55" tv, og så må jeg finde et alternativ.


Redigeret af Rasmusdc - 18-August-2016 kl. 08:20
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 09:12
Det var sørme synd for jer 2. Mekanik er noget forunderligt nogetSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 09:32
nej Mekanik er simpelt, det har vi kendt til i 1000vis af år.. Elektronik er noget forunderligt noget.

men der er SÅ mange ting med det tv.. mit samsung, det værste der kan ske er at tv´et lavet en hurtig genstart pga. frosset platform.

håber de får løftet tv´et til ny android version, og håber det hjælper, ryger op på kontoret lige nu, og så ryger der et KS8005 op, det KS7005 jeg har i soveværelset har ikke haft issues. kører VÆSENTLIGT bedre end Android.

selv LG´s panels system kører faktisk godt.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 17:15
Jeg fik pengene tilbage for mit, pga de samme softwarefejl som du beskriver. Har du forsøgt dig med reklamation?

Jeg handlede i bilka og kan godt grave et link frem til tråden vedr. returneringen, hvis du er interesseret.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2016 kl. 11:43
Har du tilsluttet et netværkskabel? Måske bliver der sendt en "Wake on Lan" kommando til TV'et. Prøv at tage netværkskablet ud.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2016 kl. 13:01
Det samme gør Philips, (tænder af sig selv). 
Både sony og philips bruger Android! Er det bare mig, eller er der en fællesnævner :-)

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu