recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Bourne Supremacy BLU-RAY
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Bourne Supremacy BLU-RAY

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Bourne Supremacy BLU-RAY
    Sendt: 18-August-2016 kl. 22:52
Ja, titlen siger vel sig selv. :)

Skal være i OK stand. 

Jeg har prøvet at lede efter den i butikkerne, men det lader til at den er udgået, eller?

PS. Jeg har allerede Identity og Ultimatum - mangler bare Supremacy i kollektionen. :)


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 23:12
CDon har den til 99.- eller hos Amazon til under 100.- også. Med DK tekst.

https://www.amazon.co.uk/Bourne-Supremacy-DVD-Matt-Damon/dp/B001P81WEO/ref=sr_1_9?ie=UTF8&qid=1471554816&sr=8-9&keywords=Supremacy

Redigeret af Flemming Larsen - 18-August-2016 kl. 23:15
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 23:44
Du kan hente Bourne 4-movie collection til 99,95 i Bilka på lørdag

Dvs du får den fjerde film med, den er også go!

Redigeret af Kampus - 18-August-2016 kl. 23:46
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 05:50
MusicMagpie (på amazon.co.uk - marketplace) har den til 30kr inkl. forsendelse til DK.

Ganske vist brugt, men standen er "Used - Very Good", og så fejler de absolut ingenting (jeg har 2-300+ købserfaringer med marketplace sælgere)

Og den engelske udgave har DK tekster

Redigeret af Kip James - 22-August-2016 kl. 05:52
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 13:28
Tak for alle jeres bud!

Det lykkedes mig at finde den på DBA til 40 kr. inkl. forsendelse. :)

PS. Er der nogen af jer som har set "Jason Bourne" i biografen? Jeg så den i sidste uge, og jeg må konstatere, at jeg ikke er enige med anmelderne - i hvert fald ikke de negative. Jeg syntes filmen var fed. 


Redigeret af Ukke - 22-August-2016 kl. 13:29
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu