recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify PBS eller flytte til konto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify PBS eller flytte til konto

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify PBS eller flytte til konto
    Sendt: 20-August-2016 kl. 09:41
Hej alle.

Jeg har snakket lidt med Spotify og min bank uden held.

Det er sådan at jeg vil gerne betale mit spotify over min budget konto hvor jeg ikke har Visa til.

I dag bliver det trukket via min løn konto.

Er det ikke muligt at lave bank overførsel eller noget PBS ligende?

Mange tak.

Mvh Daniel
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2016 kl. 10:48
Hej.

Der kan være flere årsager til at du ikke har et VISA til din budget konto
men det nemmeste vil være at du får et. Evt et VISA Electron.

Jeg har selv lige fået et ekstra gratis almindeligt VISA fra 


Men ellers mener jeg at man kan betale Spotify via Paypal eller et Gift Card.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 20-August-2016 kl. 10:53
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2016 kl. 10:57
Er det ikke bare kontakte banken og få flyttet alt hvad der har med betalinger på budgetkontoen?

Sådan fungerer det i vores bank, dvs selv automatisk fra budgetkontoen laver bankoverførsler til børnenes opsparing, vores egen opsparing, privat pension, den store piges fritidsaktivitet osv.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2016 kl. 23:06
Fået lavet visa/dankort til din budget konto, det koster ikke ekstra hvis du allerede har visa/dankort på din primære konto i samme bank. Så kan du bruge dette kort til at registere betalinger hos spodify og andre udbyder som opkræver via kort.

Hvis du ikke har planer om at bruge kortet til andet, behøver du ikke engang huske pin koden til kortet. Det gør også at du kan købe nyt køleskab direkte på din budget konto.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu