recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af hjemmebio, ny receiver?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering af hjemmebio, ny receiver?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Johnneren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-August-2014
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnneren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 11:05
Undskyld Mefisto!

Jeg har lavet en taste fejl, det er den helt nye TW9300 jeg har kik på, ikke TW9200
https://www.epson.dk/products/projectors/home-cinema/eh-tw9300-with-hc-lamp-warranty

Den skulle gerne have HDMI 2.0a med HDR support da projektoren supportere HDR
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 11:17
OK. Så er der nok ikke nogen vej uden om. Der findes godt nok en splitter der måske kunne være til nytte hvis man ikke vil skifter sin AVR, men det kan næppe betale sig. Tror man kan finde den på amazon.de til ca. 200E. Jeg overvejer selv at købe sådan en når det bliver aktuelt, men jeg skal ikke skifte noget lige nu og jeg er heller ikke 100% sikker på hvad den kan eller ikke kan.



Redigeret af Mefisto - 21-August-2016 kl. 11:17
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu