recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vende lærred dug rigtigt ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vende lærred dug rigtigt ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Auditom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Auditom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vende lærred dug rigtigt ?
    Sendt: 23-August-2016 kl. 11:00
Virker begge sider af et lærred egenligt lige godt ? Har haft samlet og ophængt et lækkert lærred fra MultiBrackets hjemme i biografen, men jeg synes at hvide elementer i div. film på lærredet har en tendens til at se ret støvede ud?

Jeg kunne ikke se eller føle forskel på siderne da jeg samlede det men er kommet i tanke om det nu...
Anyone ?
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2016 kl. 11:43
Der er normalt en forside og en bagside, så prøv at vende det. Det kan da være at du har fået samlet det forkert.
Til top
Auditom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Auditom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2016 kl. 20:22
Hmmm, det er jo heldigvis nemt lige at vende rammen med lærredet, så det er da forholdshvis nemt at teste ;o) Tak for svaret!
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 18:42
Nå - ser det bedre ud nu?? :)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Auditom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Auditom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 18:51
Ikke endnu. Har en dreng på 7 måneder så der er lidt lange udsigter for at pille ned og vende
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu