recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV4, HDMI-CEC, Manglende sluk af TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV4, HDMI-CEC, Manglende sluk af TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenneth100 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-September-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV4, HDMI-CEC, Manglende sluk af TV
    Sendt: 26-August-2016 kl. 10:32
Hej

Jeg har et Apple TV 4 som fint automatisk kan tænde mit Samsung F8005 når jeg tænder for Apple TV'et.
Det må foregå via HDMI-CEC.

Mit problem er at det ikke fungerer at TVet også slukker igen når jeg sætter Apple TV'et på sleep.

Nogle der ved hvorfor?

Venligst
Kenneth
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 21:08
Jeg ved ikke hvordan det fungerer med Samsung tv men har du tilladt at tv'et kan slukkes via hdmi-cec kommandoer? Nogle producenter har forskellige indstillinger under den menu.
Til top
kenneth100 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-September-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 11:12
Det er korrekt. Jeg har fundet indstillingen nu. Mange tak

Vh. Kenneth
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu