recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af strømper og underbukser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af strømper og underbukser

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du kan også bare følge de mest simple råd for at få en nem og effektiv vask:

Lad os starte med forberedelsen. Sørg for at lommerne er tomme, luk lynlåse og knap knapper for at beskytte tøjet under vask. Vend vrangen ud på tøjet – så holder det længere.
Inden du vasker ... 

Kampus, findes der emner du ikke er ekspert i?Wink

Med Google bliver alle til eksperter :-)
https://www.dressme.dk/vask


Ha, ha. Nej, det er dejligt.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 15:14
www.sortesokker.dk - så bli'r det ikke mere simpelt Wink



Redigeret af huntiedk - 29-August-2016 kl. 15:15
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Inden du vasker, skal du selvfølgelig sortere tøjet og vaske forskellige slags tøj separat alt efter farver og kvaliteter.
Når det kommer til farver, skal du vaske hvidt og lyst tøj sammen og farvet tøj sammen. Eventuelt kan du vælge at vaske gult og orange tøj for sig selv for at undgå grumsning af farverne.Du skal også sortere vasketøjet alt efter hvilken type tekstil tøjet er.

Opdel tøjet i tre typer. Det tøj, som skal vaskes grundigt, fx sengetøj, håndklæder, duge og undertøj i bomuld. Det tøj, som bare skal vaskes normalt. Og til sidst det tøj, som er i uld og andre sarte tekstiler.

Sådan sorterer kvinder tøj. Mænd har to bunker:
  1. Beskidt
  2. Beskidt, men kan stadig bruges
WinkWinkWink
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 19:37
@kampus. der kom kvinden
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af JensJ200 JensJ200 skrev:

Jeg vil gerne have skiftet alle mine strømper og underbukser ud til samme slags, da det vil gøre familie vaskningen noget nemmere.

Men hvilke strømper og underbukser skal jeg købe? Komfort er vigtigere end pris.

wtf????Confused

er det en joke eller?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 08:43
Du får rigtigt svært ved at finde noget der kan bruges som både strømper og underbukser.

PS: Sådan sorterer man tøj på matrikel Tendrup 5ap i 3 kurve:

1. sort/gråt/blåt/grønt osv. (dvs. primært min og knægtens kurv!)
2. rødt, lyserødt, laksefarvet osv. (dvs. primært fruen og pigernes kurv!)
3. 60 graders vask (undertøj, strømper, håndklæder, viskestykker, klude). Her kører vi det hele sammen og sorterer inden vask. Hvidt vaskes med hvidt og alt det andet sammen.
Vi har ikke plads til kurv nr. 4 - men den kunne bruges til at dele nr. 3 op i to ;-)
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 09:14
@pilehave.

Du får rigtigt svært ved at finde noget der kan bruges som både strømper og underbukser.
Kan man ikke stadig købe strømpebukserWink

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af JensJ200 JensJ200 skrev:

Jeg vil gerne have skiftet alle mine strømper og underbukser ud til samme slags, da det vil gøre familie vaskningen noget nemmere.

Men hvilke strømper og underbukser skal jeg købe? Komfort er vigtigere end pris.

Køb nyt hver gang i stedet for at vaske. Det er betydelig nemmere og komfortabelt, (du kan bruge tiden på andet), når nu det er vigtigere end pris!

Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

...det var nok det mest off-topic'ede spørgsmål jeg længe har set på recordere :-)
Har selv købt strømper og tights på AliExpress - man skal dog lige være lidt skarp på størrelserne :-)
Har du link til hvor du købte?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af JensJ200 JensJ200 skrev:

Jeg vil gerne have skiftet alle mine strømper og underbukser ud til samme slags, da det vil gøre familie vaskningen noget nemmere.

Men hvilke strømper og underbukser skal jeg købe? Komfort er vigtigere end pris.


Gå i bare tæer. Så er 50% af opgaven løst

Lidt ligesom at sætte en LP på pladespilleren.


Redigeret af hansie - 31-August-2016 kl. 17:36
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

...det var nok det mest off-topic'ede spørgsmål jeg længe har set på recordere :-)
Har selv købt strømper og tights på AliExpress - man skal dog lige være lidt skarp på størrelserne :-)

Har du link til hvor du købte?

Jeg shoppede lidt rundt hos forskellige forhandlere, men det er efterhånden et par år siden, så links til det jeg købte duer ikke rigtigt mere. Et par søgninger og så snus til det ser interessant ud - og check op på størrelsesguides og køberkommentarer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu