recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stofa tv3+ HD "intet signal"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stofa tv3+ HD "intet signal"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér den myos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: stofa tv3+ HD "intet signal"
    Sendt: 28-August-2016 kl. 14:30
Jeg har meget ofte problemer med tv3+ HD, signalet forsvinder og jeg har sort skærm med tekst "intet signal".
Jeg bruger dobbelt skærmet kabler.
Det er kun tv3+ HD jeg har problemer med, det virker som om det er værst om søndagen.!?
I dag forsvandt det fuldstændig, og efter en helt ny kanalsøgning kom der slet ingen tv3+ HD frem.

For et par mdr siden ringe jeg til stofa, de mente at mine kabler var for dårlige.
Det kan jeg ikke lige forstå, for så burde der konstant være problemer med den kanal og ikke kun "ofte".

Er der andre der har problemer med tv3+ HD.
Jeg bor i næstved.

Til top
Kasper-v-k Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2016
Sted: Bolderslev
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper-v-k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 14:42
Sluk alt hvad der modtager eller sender wifi signaler omkring dit tv også så se om det hjalp eller står der højst sandsynlig en 4g mast på 800 båndet tæt på dig
Til top
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér den myos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 10:12
Jeg søgte igen i går aftens, og der fik jeg kanalen tilbage ud at slukke alt mit 4g udstyr.
Nu for vi se hvad der sker på søndag om det forsvinder igen under F1.
Til top
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér den myos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 21:01
og igen har jeg intet signal på TV3+ hd, og kun den kanal.
jeg slukkede at mit wifi, uden held.
stofa :( :(
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 08:31
Hej

Du skriver intet om du har div fordelere eller en forstærker monteret !

Men du kan gøre dette for at ud lukke disse fejl.

Køb et  stofa-godkendt kabel, de fås i forskellige længder--sæt det direkte i stikdåsen hvor hvor dit antenne signal kommer ind og så i dit TV.

Har du nu et stabilt signal , skal du til at fejl -søge på dine kabler,  fordelere , forskærker eller stik med mere.

Hvis det fejler med det godkendte kabel kan det være væg dåsen, har fået min udskiftet til en hf tæt, men kontakt da stofa 



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu