recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youmusic, flere afspillere på samme tid?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youmusic, flere afspillere på samme tid?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Youmusic, flere afspillere på samme tid?
    Sendt: 28-August-2016 kl. 19:50
Har nu i længere tid brugt Youmusic og været ganske tilfreds. 
Jeg var klar over at der var en begrænsning på flere brugere.
Men som jeg havde opfattet det var der kun begrænsning når man ikke var hjemme: Altså kunne man kun bruge det på én afspiller ad gangen når man var på "fremmed" net. Så hvis man brugte det uden for hjemmet, kunne man kun afspille på én mobil eller lignende ad gangen...

Men når man var på "eget" Yousee wifi kunne man afspille på flere enheder samtidigt? Har tidligere kun brugt det med én Sonos herhjemme, men har nu fået en Sonos mere i hjemmet og den afbryder den ene afspiller, hvis man afspiller forskellig musik på to afspillere.
Er det en fejl eller kan man kun bruge det på en afspiller ad gangen, også på eget Yousee forbindelse??


Redigeret af thor-thor - 28-August-2016 kl. 23:01
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 17:35
hvad siger deres egne  betingelser? - det skulle meget gerne stå hos dem enten direkte i betingelserne eller også i dere faq.


Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2016 kl. 12:21
Har studeret deres betingelser og det fremgår som om man kun kan bruge én afspiller ad gangen. 
Det undrer mig bare, for jeg er ret sikker på at det tidligere kun har været gældende når man var på "fremmed" net??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2016 kl. 12:44

Et kundenummer = et Log In = en bruger.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Et kundenummer = et Log In = en bruger.


Det har jeg også generelt forståelse for. Men min forståelse knækker lidt, når det betyder at jeg skal betale flere abonnementer fordi jeg har flere Sonos i huset og hører forskellig musik på dem på samme tid.....
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 17:36

Havde det nu været at de var på hver deres kundenummer, så var der ikke et problem, så havde de hver sit Log In.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Et kundenummer = et Log In = en bruger.


Sjovt, vi testede lige her til aften.
Jeg hørte AC/DC, knægten hørte "Gulddrengen" og konen Rasmus Seebach - på hver vores "æbledims" - vel at mærke på samme login. Det hele på en Yousee linje.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 22:37
Det giver først problemer når nummeret slutter og det næste nummer skal starte. Prøvede I at lade de tre enheder køre i 5 minutter, eller var det bare en hurtig test?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 23:03
Det var kun en hurtig test....

Og efter test nummer to, kan jeg se at der kommer en pop-up boks med at der bliver spillet på flere enheder med et login.

Klaus


Redigeret af KlausDM - 01-September-2016 kl. 23:14
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 00:04
Har youmusik som følger med mit bredbånds forbindelse der kan jeg godt høre på flere enheder!

Er muligvis ikke samme betingelser som hvis det er i forbindelse med et mobil abonnement.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 00:06
https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/oftest-stillede-spoergsmaal-til-musik
Søgte lige på nettet.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 14:57
Det er det samme her, su kan godt sætte et enkelt nummer på, på flere enheder. Men hvis du starter to forskellige playlister på to forskellige enheder (herhjemme på Yousee bredbånd) så spiller den det aktuelle nummer færdig og stopper så den ene enhed...
Forstår godt at man ikke kan høre musik på et ubegrænset antal mobile enheder uden for hjemmet. 
 Men forstår ikke helt at man ikke kan høre på forskellige enheder i hjemmet på Yousee egen forbindelse...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu