recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BCT755 købt hos Alternat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic BCT755 købt hos Alternat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lknudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-August-2016
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic BCT755 købt hos Alternat
    Sendt: 29-August-2016 kl. 10:17
Jeg har købt en Panasonic BCT 755 hos Alternate, men kan ikke få de danske kanaler lagt ordentlig ind - ved nogen, hvordan jeg kan gøre dette og om det overhovedet kan lade sig gøre? Kan kun vælge landene (Germany, Switzerland & Austria) i opsætning og har prøvet at ændre under NetID, frekvens mm.
Mvh Lene
Mvh Lene
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 11:26

Kan kanalerne ikke komme ind eller er de et forkert sted.? Hvis det sidste er tilfældet kan de oprettes i en favorit liste, så ligger de som man selv bestemmer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lknudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-August-2016
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 12:43
.....de normalt tilgængelig kanaler kommer ikke rigtigt ind - det er tydeligt, at det er tyske kanaler, der har fortrin - det vil være rigtig mange kanaler, man skal ligge ind som favorits, så håber på at kunne søge efter kanalerne på samme vis som på TV'et.
Mvh Lene
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 12:47

Det er ret enkelt at lave en favoritliste på Panasonic.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 13:07
Du *kan* kun vælge mellem disse lande, da disse recordere egentlig kun er bestemt for disse lande. Typisk vælger du Schweiz og tager den derfra.

Men som Radiomanden siger, så er det meget nemt at lave en favoritliste. Det vil jeg mene, at du skal til under alle omstændigheder. Jeg har i al fald endnu ikke set en udbydersorteret liste, der svarer til mine behov.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
lknudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-August-2016
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 13:26
......mange tak for hjælpen, det vil jeg prøve at gøre i aften (ellers kan det være jeg vender tilbage igen igen :-)
Mvh Lene
Mvh Lene
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 18:05
Det gør du bare... :-)
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
lknudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-August-2016
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 09:45
....den virker vist nu, jeg ændrede frekvensen fra 430 - 450, så kom de rigtige kanaler i den rigtige rækkefølge, så ingen grund til favoritliste :-)
Mvh Lene
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu