recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony HT-RT5 eller bedre alternativ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony HT-RT5 eller bedre alternativ??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KNY Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2011
Sted: Krogager
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KNY Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 10:30

Du vil ikke mene at det er 5k værd?

Hvordan er det generelt til musik? Er det I toppen af soundbars, eller vil du mene der findes bedre derude?
 


Redigeret af KNY - 02-September-2016 kl. 10:33
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 10:49
Tjek den her ud. Når det drejer sig om at lave stor lyd i små enheder, skal man lytte til Bose. Ikke noget der scorer hifi priser, men enten kan man lide lyden eller også kan man ikke.

http://www.av-connection.dk/?PNo=BOSE-CIM15-B&gclid=CLGS3oGm8M4CFar4cgodR64OYg

Redigeret af Kampus - 02-September-2016 kl. 10:50
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af KNY KNY skrev:

Du vil ikke mene at det er 5k værd?

Hvordan er det generelt til musik? Er det I toppen af soundbars, eller vil du mene der findes bedre derude?
 
Jeg har ikke rigtig brugt det til musik. Har spillet op til et par fester, men ellers bruger jeg det mest til tv og film. Kæmpe opgradering fra de indbyggede højtalere, men om det er 5000 kr værd?! Er på SU, så ville jeg ikke være relevant for mig at bruge 5000 på lyd lige nu. Tror dog jeg ville finde et klassisk anlæg frem for soundbar og så måske starte med receiver og fronthøjtalere og så udbygge senere hvis jeg skulle bruge 5000 kr.
Til top
KNY Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2011
Sted: Krogager
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KNY Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 09:39
Okay mange tak..
Jeg må I tænkeboks IGEN IGEN!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af KNY KNY skrev:

Du vil ikke mene at det er 5k værd?

Hvordan er det generelt til musik? Er det I toppen af soundbars, eller vil du mene der findes bedre derude?
 



"I toppen af soundbars"?
Med 5.000,- for en soundbar, en sub og to baghøjttalere, er den nok nærmere under middel, af soundbars...

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu