recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tre-for/Yousee oprettelse ventet over 1mdr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tre-for/Yousee oprettelse ventet over 1mdr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Laegsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Kolding, DK
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laegsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tre-for/Yousee oprettelse ventet over 1mdr
    Sendt: 30-August-2016 kl. 11:38
Hej alle,

Er der andre der har opleveret ENORME problemer med Tre-for/Yousee i forbindelse med at få oprettet TV/Internet. Mine svigerforældre har nu stået uden fjernsyn i over 1mdr., da de flyttede i nyt hus. 

De havde flere gange lang tid for inden ringet til både Tre-for og Yousee for at sørge for at alt ville virke når de flyttede ind. Dagen hvor de flyttede ind kom en tekniker og monterede fiberboksen og fortalte om hvordan det skulle se ud når det virkede. Da en diode ikke lyste som han sagde oplyste han at det var fordi at der var en fiberfejl i området men man håbede på at få det til at virke inden dagen var omme (Mandag) eller senest næste dag (Tirsdag).

Da der stadig ikke var sket noget Tirsdag ringede vi til Tre-for support og spurgte til sagen, de kunne slet ikke finde et kundenummer i deres system. Vi fortalte at der havde været en tekniker ude og installere en boks mandag og der jo derfor måtte være en bestilling. De kunne se at ordren ikke var gået korrekt igennem og han skulle derfor have fat i kundeservice og ville vende tilbage. Han ringede tilbage som aftalt og oplyste at de ville kigge på sagen med det samme og få ordren til at gå igennem.

Vi ringer til Yousee og spørger til de ekstra kanaler de gerne vil have tilføjet til deres abonnement, men de kan slet ikke se dem i deres system. Yousee kunne derfor ikke gøre noget før der var oprettet en "Grundpakke" - Den samme grundpakke som Tre-for netop havde oplyst skulle oprettes gennem Yousee.

Onsdag formiddag var der stadig intet nyt og vi tog endnu engang fat i Tre-for og blev oplyst at man havde sendt sagen til en speciel afdeling der havde flere rettigheder da ordren ikke af sig selv ville gå igennem. Pludselig onsdag står en tekniker og arbejder på standeren ude ved vejen og han kan fortælle at der var noget der lige skulle ordnes og så ville der være internet senere på dagen og ellers senest torsdag morgen. Onsdag eftermiddag var der pludselig lys i internet dioden og der var ganske rigtigt hul i gennem til internet, men ingen TV.

Torsdag talte vi igen med det dem og endnu engang var svaret det samme at sagen var meldt til deres fejlløsningsafdeling. Vi kunne fortælle at der nu var internet men ikke TV - Det vidste deres kundeservice ikke, men hun var da glad for at mine svigerforældre i det mindste havde internet?? Her var tålmodigheden allerede ved at være sluppet op og et mønster af at kundeservice aldrig ringede tilbage som aftalt var begyndt. De ville oprette ordren på ny og se om den istedet ville gå igennem, men det kunne medføre at der kunne gå lidt tid før der kom TV da de skulle bruge nogle dage fra oprettelse af ordren til den ville gå igennem.

Fredag får vi fat på en kundeservice medarbejder der fortæller at sagen var overdraget til hendes chef da hun nu havde haft flere af disse sager og hun havde nogle andre kontakter hun kunne trække på, men de tvivlede på at de kunne få TV til at virke inden weekenden. De kunne give en Chromecast, så kunne man jo streame netflix eller andet til tv'et, det havde så også været en NØDLØSNING hvis forbindelsen blot var stabil nok til at den ikke falder ud hele tiden.

Mandag var der stadig intet nyt og det hele begyndte blot at trække ud med de samme dårlige undskyldninger om at de gjorde hvad de kunne men de kunne ikke få systemet til at arbejde sammen med Yousee. En dag kommer der dog en anden forklaring om at det var fordi at der stadig sad nogle personer i det gamle TDC som skulle rette nogle af problemer og det var lidt omstændigt at få det hele på plads. Her har mine svigerforældre stået uden TV i 14 dage.

Endelig en dag efter selv at have kontaktet både Yousee og Tre-for kunne kundeservice medarbejderen oplyse at de netop var blevet kontaktet af Yousee, fordi de havde en ordre i deres system som ikke var bundet til noget installationsnummer. Dette var så den oprindelige ordre der var lavet LÆNGE tilbage om skulle have været aktiveret den dag de flyttede ind. De ville nu få det sat igang. Mine svigerforældre får ganske rigtigt en bekræftelse, men der står at datoen ville blive d. 7 setember hvor kundeservice netop havde sagt d. 30 august. Der ringes igen til kundeservice som siger at de havde rettet det bagom og det ville derfor allerede virke fra d. 30 august og ikke først d. 7 september.

Vi står nu idag og har d. 30 og der er stadig INTET TV. Tre-for har ringet og fortalt at det desværre ikke alligevel vil komme til at virke idag men først d. 7 september som der stod i brevet.

Det er simpelthen den værste kundeservice jeg nogensinde har oplevet. Ingen af medarbejderne fra Tre-for eller Yousee tager sagerne alvorligt, de tager et kald og når der er lagt på følges der ikke op på sagen. Tre-for vil på ingen måde tage ansvar for deres fejl eller komme med en løsning der kan holdes deres kommende/nye kunder tilfredse.

Hvordan kan man have så utrolig lidt styr på hvornår ting kan komme til at virke og have et system så fyldt med fejl at man ikke engang kan oprette nye kunder? Hvordan får de egentligt deres forretning til at køre rundt?

Der er kun tilbage at sige at den ENESTE grund til at der ikke forlængst er skiftet til anden udbyder skyldes at der kun er gravet fiberkabel ind til huset og det dermed simpelthen ikke er muligt at vælge anden.

Vi håber der er andre der har oplevet samme sag og har input til hvordan man skal forholde sig da man føler at skrive en klage til Tre-for selv vil blive mødt med samme ligegyldighed som deres kundeservice.




Marantz SR6004, Micromega IA180, Micromega CD10, Dynaudio Excite X16 Front, X12 Bag, X22 Center, Sub 250 Compact, TaraLabs RSC PRIME M1 + PRIME M800
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 20:46
Vi har været igennem stort set det samme her i sommer da vi flyttede i hus. Fik dem dog til at sende os mobilt bredbåndsrouter som kompensation så vi kunne tilgå det meste over nettet, men meget utilfredsstillende at vente 2 måneder på internet og tv!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu