recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Dell Venue 11 keyboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Dell Venue 11 keyboard

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Dell Venue 11 keyboard
    Sendt: 31-August-2016 kl. 23:37
Det er nok lidt et longshot men prøver. Har sagt mit velbetalte job op og starter på pædagogstudiet imorgen. Jeg købte så en Dell Venue 11 Pro med en defekt ladeport, købte et nyt print og skiftede det så maskinen nu kan køre. Men nu viser det sig at tastaturet ikke virker. :-( Nogen der evt har et tastatur til en billig penge? Måske fra en defekt. Eller et godt forslag? Kan slet ikke svar sig at købe et nyt i og med Dell's priser (selv på udgåede produkter) er hjernedøde. Plus at jeg er på SU nu. :-) Kom frisk!
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 06:28
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 07:39
Må jeg lige prøve at lure på, tyder på at priserne er lidt mere rimelige der.
Til top
matx2008 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2011
Sted: Kbh, Danmark
Status: Offline
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matx2008 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 16:53
Bare nok svært at finde et DK keyboard der. Led evt. efter et tysk. Deres keyboard layout ligner mere det danske.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 18:00
Et Nordic som Jonas_R linker til vil også være fint.
Til top
matx2008 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2011
Sted: Kbh, Danmark
Status: Offline
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matx2008 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 18:03
Ja, selvfølgelig endnu bedre :-)
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 06:43
Altså jeg linkede til en søgning på Nordic hvilket er det eneste danske tastatur layout man kan få.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:35
Jonas_R, hvordan er slim-tastaturet i dagligt brug? Jeg skal bruge maskinen hver dag så overvejer om mobile tastaturet med batteri måske er en bedre løsning?
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:40
Slim tastaturet er helt klart ikke til daglig brug, bruger det kun til ferie eller hvis jeg er på farten.

Skal du bruge det til arbejde mm. så er det det med batteriet klart bedre.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 13:30
Ok, mange tak for info. Må se om jeg kan presse nogen ned i pris. 65 pund er lige i overkanten. :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu