recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke se de nye iMessage effekter iOS10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke se de nye iMessage effekter iOS10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke se de nye iMessage effekter iOS10
    Sendt: 24-September-2016 kl. 18:36
Hej,

Jeg kan sagtens sende de nye iMessage effekter til mine venner over iOS10. Dem hvor jeg skriver en tekst, holder en blå pil nede og så vælger f.eks. usynlig tekst.

Men jeg kan ikke modtage dem. Der står der bare, som jeg ikke har iOS10, f.eks. sådan her:

Hej med dig
(sendt med kraftig effekt)

Jeg kan altså ikke se effekten.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Jeg har prøvet:
Slukke og tænde telefonen
Hard reset (power knap og hjem knap nede på samme tid indtil Apple logo kommer frem)
Sørget for at Reducer bevægelse IKKE er slået fra

Intet hjælper Cry
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 20:22
Prøv at logge ud af iMessage og så log ind igen.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 21:54
Tak Skalle. Det virker sgu :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu