recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K Video Kvalitet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K Video Kvalitet ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4K Video Kvalitet ?
    Sendt: 25-September-2016 kl. 02:05
Jeg skal snart have ny tlf...muligvis en Samsung Galaxy Note 7.  Kan se at både Note 7 & iPhone 6S/7 kan optage i 4k......men kun med 30fps. Hvorimod 1080p er 60fps. 

Jeg har prøvet at afspille video optaget med 6 som er i 60fps.....det ser meget flot ud og alt er super flydende på mit Samsung 55" tv. 

Ville en 4K video i 30fps hakke meget ?

Hvad er jeres erfaringer med 4K video i 30fps ?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 07:18
Har optaget en håndfuld 4K video på min iphone 6s

Afspillet på mit. Panasonic DX900 ser det super flot ud. ( solskin og ude optagelser )

Ingen hakken
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 12:21
Hvorfor prøver du ikke bare at optage noget i 30 fps, for at se det?
60 fps er uden tvivl meget mere flydende end 30 fps..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu