recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: iPhone 6s 16gb 1år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: iPhone 6s 16gb 1år

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: iPhone 6s 16gb 1år
    Sendt: 25-September-2016 kl. 09:41
Hej, hvad er sådan en telefon værd i god stand?

EDIT : mobilen er til salg nu

Redigeret af stillersen - 25-September-2016 kl. 18:09
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 10:09
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 10:15
Tak kampus.
Så sætter jeg prisen til 3500 hbo
Aalborg 9000
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 10:20
Bytter forresten også med den Samsung 7edge hvis en vil over til Apple :)

Redigeret af stillersen - 25-September-2016 kl. 10:26
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 12:16
Ikke for at ødelægge den gode stemning, men du får ikke i nærheden af 4k for den og 3,5k er også optimistisk...
Satte selv en tilsvarende til salg herinde for lidt over 3 uger siden og fik ét (1) bud på 3000,- (og havde allerede et par bud på 3000-3200,- på Dba)

Så hvis du mener det alvorligt ville jeg lade folk byde (uden mindstepris) men selvfølgelig forbeholde mig retten til ikke at sælge. Men jeg tror ikke du skal forvente meget over 3k herinde og måske en smule mere på Dba eller lignende. 
Personligt har jeg besluttet at beholde min indtil videre....

Ps
I øvrigt kan man jo ikke bruge Bluecity salgspris til ret meget, det mest interessante er, hvad de vil give for den, hvilket man så ikke kan se på nettet. Elgiganten giver tilsyneladende omkring 2300,- for den (hvilket i øvrigt er et skambud i min verden (ved ikke om det er en "fra-pris" så man får mere for en tlf i god stand?)) Phonetrade ligger omkring 3-3,2k hvis den er i perfekt stand...


Redigeret af thor-thor - 26-September-2016 kl. 12:31
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu