recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: MKsound 750 L+R
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: MKsound 750 L+R

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mathiasdela Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: MKsound 750 L+R
    Sendt: 25-September-2016 kl. 11:56
Fronthøjttalere, Miller & Kreisel, 750 thx, Perfekt

Sælger to stk fine MKsound 750 højtalere! 
De er uden vægbeslag, men har huller efter vægbeslag. Har ikke spillet meget (ifølge tidligere sælger) og været brugt som bagkanaler.

Pris, 3000,-

Bud fra 1999,-


Billeder kan sendes, men står rigtig flotte! 

Befinder sig omkring Aalborg, 

Til top
Mathiasdela Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 13:52
Der må da være nogle der kan bruge sådan et par basser.. 

Kom med bud! 
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 21:18
Hej Mathias

Jeg vil godt byde 750 kr. Pr. Stk.

Vh. Rasmus.
MORE BASS
Til top
Mathiasdela Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 22:03
Hej Rasmus.. tak for bud, jeg vil dog gerne vente og se om der kommer andre, ellers må vi finde ud af noget!
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 22:43
Hej Mathias.

Det er helt i orden - specielt fordi jeg absolut intet har at bruge højttalerne til.
De kunne bare være gode at have til engang jeg potentielt skal opgradere med flere kanaler ( end det 7.2.4 MK150 setup jeg allerede kører )
MORE BASS
Til top
Mathiasdela Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 09:52
Hej igen..

Av av! Det er også noget af er setup!
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 21:39
Du siger bare til når du er klar :-)
MORE BASS
Til top
Mathiasdela Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2016 kl. 06:37
Hej igen.. ja tak, men synes de 1500 er lige i underkanten :-)
Til top
Mathiasdela Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 11:51
Du skal få dem for 2000 :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu