recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antenneudtags slutdåse 1,5 modul med RJ45 stik?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Antenneudtags slutdåse 1,5 modul med RJ45 stik?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ampro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Juli-2008
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ampro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Antenneudtags slutdåse 1,5 modul med RJ45 stik?
    Sendt: 27-September-2016 kl. 13:21
Hej

Er der nogen som er bekendt med en 1,5 modul slutdåse som har tv udtag og et RJ45 stik (eller plads til det), som kan købes i Danmark?

Mvh
Lars
Til top
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 15:16
Jeg har købt det almindelige fuga udtag til 2 stk rj45.

Har monteret rj45 i det ene, samt en blændplade i det andet.  I blændpladen har jeg boret et 8 mm hul (tror jeg nok), og der er så skruet et stik til F-Connecter i, som jeg bruger til TV.

Det virker rigtigt fint, bruger det samme system i 5 rum.
Til top
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 16:09
Det findes vist kun som 2 modul vandret

http://www.lk.dk/produkt/5703302157131/


Redigeret af Enerneslo - 27-September-2016 kl. 16:37
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 16:55
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af Grung Grung skrev:

Jeg har købt det almindelige fuga udtag til 2 stk rj45.

Har monteret rj45 i det ene, samt en blændplade i det andet.  I blændpladen har jeg boret et 8 mm hul (tror jeg nok), og der er så skruet et stik til F-Connecter i, som jeg bruger til TV.

Det virker rigtigt fint, bruger det samme system i 5 rum.
Så har du vel huske at terminere det i de rum, hvor du ikke benytter det.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu