recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Bluetooth højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Bluetooth højtaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Bluetooth højtaler
    Sendt: 28-September-2016 kl. 13:33
Min datter på snart 12 lytter til musik på sin telefon. 

Faren siger: Ville det ikke lyde bedre med en lidt større højtaler?
Datteren: Jo, det ønsker jeg mig, så jeg kan sætte en ledning til hovetelefonstikket.
Faren: Ville det ikke være smartere hvis det var trådløst?
Datteren: Jo. Men den skal se lidt smart ud.

Nå. Men vi er købere til en aktiv højtaler/sæt. Fikst udseende. Gerne bluetooth. Lydkvalitet lander åbenbart på en tredieplads. Max 500 kr.
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 13:31
Bump
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 16:43
JBL Clip i Bilka. kr 299,-
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 17:03
Har en Philips Izzy i overskud. 

http://www.philips.com.hk/en/c-p/BM5B_10/izzy-wireless-multiroom-speaker

EDIT:
dansk philips side:





Redigeret af Kandersen - 03-Oktober-2016 kl. 17:06
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 19:37
Jeg er ikke sikker på at den helt lever op til hendes designønske. Men ellers ser den fin ud.
Hvad er forskellen på BM5 og BM5/10?

Hvad er stand og alder og hvad forventer du at få for den?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 21:24
Forskellen er ens.. /10 betyder som regel hvilket land den er udgivet i.

Brugt få gange. Købte den af en bruger herinde for relativ kort tid siden, som havde vundet den i en gave. Men nu er den i overskud.
Jeg gav 500,- for den. Den er sat til salg andre steder for 200,- Jeg foretrækker dog at den afhentes i 4623 Lille skendsved eller i Ørestaden (amager) lige ved siden af Fields.



Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 08:23
200,- lyder fornuftigt. Jeg er dog lige ved at lukke en handel på DBA. Men hvis den ryger, så er jeg interesseret, hvis den kan sendes (på min bekostning selvfølgelig).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu