recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Weblogs 3.0 og DR ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Weblogs 3.0 og DR ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Weblogs 3.0 og DR ?
    Sendt: 28-September-2016 kl. 14:54
Er der ingen DR på webos 3.0? Jeg har lige købt et nyt LG.
Jeg har googlet løs men finder kun nogle flere år gamle historier om at de er på vej.

Tv2play som jo ellers tog hundrede år til ATV 4 er der, men mangler lige DR for at kunne køre helt uden tilbehør :)

Nogen der ved noget?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 18:22
DR er tilstede men kun som HbbTV, dvs du skal stå på en af DRs kanaler og trykke på den røde knap på fjernbetjening.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 18:34
Tak har faktisk testet, men ikke live kanaler, så webbrowser fungerer bedre og kan trods alt klare arbejdet. ATV er smart, men smartere at klare sig helt uden. :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu