recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hastighed på netflix opstart på tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hastighed på netflix opstart på tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hastighed på netflix opstart på tv
    Sendt: 29-September-2016 kl. 13:21
Hejsa

Hvor lang tid er jeres smarttv om at starte netflix app'en op og hvordan er app'en at navigere rundt i? Jeg synes min er en smule træg, godtnok vises netflix billedet hurtigt når man starter app'en og den hopper hurtigt videre til profilerne, men fra den viser profilerne til man kan vælge en går der ca 30 sekunder, hvor tv'et ikke reagerer på noget somhelst.

Herefter hopper den hurtigt ind på profilen og viser de første billeder, men herfra og til man kan klikke på noget, går der igen 30 sekunder. Når først man er inde går det fint, hastigheden på navigationen er måske ikke prangende, men man kan fint klikke rundt og læse beskrivelser mm. Der er ingen problemer mens man streamer en film, her kører det fint.

Hvis jeg til sammenligning starter app'en fra PS3 kører det helt gnidningsfrit både opstart og navigering, så jeg gætter på det er tv'et der lavet et eller andet unødvendigt.

TV'et er et Panasonic 50VT60 og firmware'en er opdateret til nyeste release. Det har kablet forbindelse til en 60/60 fiber, jeg har checket forbindelsen både fra kablet pc og fra netflix app'en uden at finde et problem, så netforbindelsen er ikke problemet.

Det undrer mig mest med de her 2x 30 sekunder hvor det ikke reagerer på fjernbetjeningen, den må lave et eller andet i den periode, for den når at vise alt det den skal inden den går i stå.

Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 17:23
Mit Panasonic er modellen under og årgangen før (GT50). Det tager også noget tid om indlæsningen, men jeg vil gætte på måske halvdelen af dine 30 sek.
Bare for en god ordens skyld: Du sætter dit TV på stand-by, når du ik bruger det? (Frem for at slukke på selve TVet for at spare de sidste 0,3 Watt)

Redigeret af DanishBacon - 29-September-2016 kl. 17:24
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 22:04
Yup, slukker med fjernbetjeningen. Jeg prøvede for testens skyld at tage strømmen helt fra det, men det ændrede ikke noget.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2016 kl. 08:47
Nu har jeg en KS model dvs 2016. Den er klar med det samme, tv starter sågar i den app man brugte sidst nær man slukkede tv.

Så hvis vi barn set Netflix og slukker tv, så når vi tænder igen starter den i Netflix.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu