recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem kan lave et anlægsmøbel i MDF efter mål?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem kan lave et anlægsmøbel i MDF efter mål?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvem kan lave et anlægsmøbel i MDF efter mål?
    Sendt: 29-September-2016 kl. 14:50
Hej

Er der nogle af jer der kender et firma eller en perosn der kan lave et møbel til mine forskellige enheder til hjemmebiografen?
Jeg er ved at renovere min lejlighed og har fræset en masse kabler i væggene og sådan. Nu er jeg kommet til at skulle indrette med lidt nye møbler og sådan.

I den forbindelse tænker jeg at få lavet en væghængt kasse der er ca 120 cm bred, 50 cm dyb og måske 50 cm høj, og så med et par forskellige hylder i rigtig størrelse til hhv. PS4, receiver osv.

Da jeg har fræset kabler til TV i væggen, vil det være rigtigt smart hvis top-pladen af kassen kunne påsættes med magneter, så jeg kan tage hele toppen af og rodde med mine kabler "for oven" af.

Men hvem skal jeg kontakte for sådan et projekt? Jeg tænker det skal laves i 22mm MDF og hylderne måske i 16 mm. Og så skal det males hvidt.

Måske er der en herinde der har lyst til at lave det som hobbyprojekt? Smile Jeg er virkelig dårlig håndværker til de "fine" ting, så jeg vil ikke selv gå i gang med den del.

MVH Claus
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 20:48
Det er ellers let nok, når man får lavet en tegning. Evt. Får lidt hjælp til at komme i gang.
Jeg fik hjælp til at starte med, hvilket gjorder at jeg hurtigt kom i gang med resten.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
David O Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2012
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David O Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 21:48
Enhver snedker kan lave sådan et - så tag kontakt til et sådan firma :) Evt. efterfølgende anbefales en god auto -lakere el. møbel lakere, idet de fleste bruger sprøjtespartel for fin " bund"... Nb. husk endelig køling/ blæsere i dit møbel.

Mvh


Redigeret af David O Jensen - 29-September-2016 kl. 21:48
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 22:34
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 23:18
Hvor henne i landet?
Jeg kender en i nordvestsjælland der kan snedkerere lige hvad du ønsker.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2016 kl. 08:21
Det er altså nemt at lave selv.
Ikke meget mere besværligt end at samle en ikea reol.
Du får skæret pladerne i mål dit byggemarkedet.
Så skal de bare skrues/limes sammen.
Og Så til en autolaker og få dem malet hvis du ikke vil det selv.
Har selv bygget reol til stuen...
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2016 kl. 08:41
hej.
Jeg ved ikke hvor du bor, men jeg kan godt sætte noget sammen for dig. Har lavet flere reoler selv.

Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2016 kl. 10:37
Hej allesammen,

Tak for svar. Jeg skriver direkte til dem af jer, der har vist interesse i måske at samle noget for mig :)
God weekend
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2016 kl. 22:14
Du kan se i min bio, det møbel jeg selv har lavet. Hvis du skal lidt inspiration :-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2016 kl. 22:44
Du km få det lavet direkte hos Montana, lidt dyrere måske, men brugt salgs værdien er tilsvarende højere
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu