recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony elite/950 & atv4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony elite/950 & atv4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony elite/950 & atv4
    Sendt: 01-Oktober-2016 kl. 13:39
Jeg skal have skiftet min harmony smart Remote ud og det blir en elite.
Men jeg er ret glad for navigeringen i ATV 4 med org remoten. Min tanke var om man på eliten kan swipe og navigere i ATV med touchskærmen?
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 11:32
Godt spørgsmål som jeg gerne vil følge med i. På min Harmony one med swipe mulighed er det kun menuerne på remoten der skiftes mellem.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 20:33
Jeg har en Elite og til lige netop ATV4, bruger jeg den originale remote.
Du kan ikke swipe på skærmen på Elite, og så efterligne bevægelserne på touchdelen af ATV4 remoten.
Du kan få Elite til at gøre det samme, som hvis du bruger en ATV3 remote til ATV4.

Der er også lidt besvær med, at slukke ATV4, men her har jeg lavet en "lidt omfattende" workarround, så jeg kan slukke, uanset om man står i menuen, i en (streaming)app, står på pause eller den er gået på pauseskærm eller allerede er slukket af sig selv.

Hvis du interesseret i den workarround, så sig til.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu