recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DS213 med 2x 3TB WD Red diske
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DS213 med 2x 3TB WD Red diske

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2008
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DS213 med 2x 3TB WD Red diske
    Sendt: 01-Oktober-2016 kl. 15:00
Nybagt far der skal rydde lidt op i elektronikken: Jeg har en Synology DS213 med 2 styk 3 TB WD Red WD30EFRX harddiske.
Det sælges SAMLET. Det hele er lidt over 3 år gammelt, og jeg har kvittering på det hele. Jeg har vidst også den originale papkasse et sted i kælderen, hvis det er vigtigt. Det har kørt nogenlunde 24/7 med et par genstart hver uge, og det har altid kørt perfekt. Nypris godt 3.500 kr. Afhentes i København (bor på Amager).
Jeg er ikke sikker på hvad det er værd, så kom med et seriøst bud.
Til top
Cule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2008
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 09:53
Ingen med interesse?
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 13:51
Er heller ikke helt klar over, hvad sådan en fætter er værd når den er over 3 år gammel og ikke kan købes længere.

Men vil da godt byde 1200kr for den.
Til top
Cule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2008
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 14:24
Jeg er blevet tilbudt 1000,- for de to harddiske alene, men jeg vil gerne sige 1500,- for det hele?
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 15:12
Skal jeg lige tænke lidt over...
Til top
cjdanmark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2011
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjdanmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 15:29
Vil gerne byde kr. 500 for NASen uden diske
Til top
Cule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2008
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 15:34
Afhentet?

Jeg skal først lige høre, om buddet på de to harddiske stadig gælder.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu