recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Genoplivning af gammelt plasma TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Genoplivning af gammelt plasma TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BiGFReSH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BiGFReSH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Genoplivning af gammelt plasma TV
    Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 23:10
Hejsa,

Jeg har fået et ældre 50" Samsung Plasma TV foræret, men billedet er meget ringe, og skærmen er meget lang tid om at vise et billede. Det vågner, hvordan skal jeg beskrive det... Plasmaagtigt... Starter forskellige steder og spreder sig langsomt ud over hele skærmen.

Jeg ved ikke hvor længe det har stået ubrugt, men vil tro det er minimum et par år.

Nogen gode ideer?

BiGFReSH
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 23:12
Jeg tror ikke der er noget, du som sådan kan gøre. Der er vel en årsag til, at det ikke har været brugt i et par år, og du har fået det foræret?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
BiGFReSH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BiGFReSH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 23:21
Har tænkt tanken, men tror nu mest det var pga nyt køb. Hvis TV'et var så ringe for så lang tid siden, hvorfor har man så gemt det?

Skal ikke kunne sige det, men man skal jo høre om der er nogle kloge mennesker eller gode råd at hente ;-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 06:44
Du kan jo starte med at fejsøge på elektronikken

Tror der findes 1000 vis af beskrivelser om rep af Samsung tv på nettet..

Hvis du er heldig kan man måske skifte en håndfuld lytter og det er kørende igen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 10:13
Ellers køb et toptunet Pioneer TV til spotpris:

http://www.dba.dk/plasma-pioneer-krp500m-50/id-1027907674/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu