recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektorbeslag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektorbeslag?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektorbeslag?
    Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 20:51
Jeg skal have min projektor op og hænge i loftet i vores nye hus. Hvilket beslag man anbefales? Der er ikke så højt til loftet igen, så det skal kunne tilpasses kort afstand. En anden ting er jeg gerne vil trække HDMI og EL-kabler hen over loftet og ned til forstærker. Kan man få nogle pæne 'indtag'/'udtag' ledningerne kan komme ind og ud af igennem loft og ud af væg?
Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 20:18
Hvilket er bedst?

https://www.happii.dk/Vaegbeslag/Vogels-Evolution-EPC-6545/2051082?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite


https://www.hifiklubben.dk/tilbehor/projektortilbehor/vogels-ppc-1500-loftsbeslag/
Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2016 kl. 11:17


Det blev det her.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 02:14
Chief, Chief og atter Chief.

Har haft to Vogel beslag og i min optik er det noget L**T
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 08:51
Har pakket det ud og sat det op. Det spiller max. Super kvalitet det her.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu