recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmebiograf budget projekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjemmebiograf budget projekt

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
chrkling Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrkling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2017 kl. 09:44
Hejsa.

Rummet er næsten færdigt. Men det har stået meget stille den sidste tid, efter vi fik en lille mand mere. Og så har vi haft et par store projekter andre stedet i huset og haven. Men har faktisk planlagt at næste weekend skulle tingene blive lavet færdigt. Må erkende at jeg nok ikke her hen over sommeren kommer til at bruge det særlig meget under alle omstændigheder, så pt er det ikke noget der har den højeste prioritet.

Rummet bliver dog brugt rigtig meget af min største søn, til musik og leg. Så det er jo dejligt :-)

Jeg skal nok få knipset billeder når jeg er kommet videre. 
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2017 kl. 22:44
Hej.

Jeg har lavet et AT lærrede selv. Jeg må indrømme jeg ikke kan høre forskel i db.
Jeg har brugt et strækbart stof fra Stof og Stil i sort og et hvid stof fra Stof 2000 hvilket indeholdte en del elastin - ca. 20% så det kunne virkelig strækkes så det sidder som en tromme:)

Jeg har selv bygget rammen og lærredet blev 160 tommer.

Genial løsning synes jeg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu