recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - **SOLGT** 5-kanals Atoll effektforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

**SOLGT** 5-kanals Atoll effektforstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: **SOLGT** 5-kanals Atoll effektforstærker
    Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 12:45
Da jeg har ændret i mit setup, har jeg fået et par effekter i overskud. Det drejer sig om en Atoll AV100 3-kanals effekt og en AV500 5-kanals effekt, som jeg for et par år siden købte af maXer herindefra. De er oprindeligt købt hos TapeConnection, hvis jeg ikke husker helt galt.

Info om AV-100:
Power Wrms/channel/8 O: 3×100 W
Power Wrms/channel/4 O: 3×140 W
Vægt (kg): 10 kg
Mål (mm): 440x90x270

Info om AV-500:
Power Wrms/channel/8 O: 5×85 W / 2×100 W
Power Wrms/channel/4 O: 5×100 W / 2×140 W
Vægt (kg): 12 kg
Mål (mm): 440x90x270

Yderligere specifikationer på forstærkeren kan findes hos Atoll: 
http://www.atoll-electronique.com/en/products/multi-channel-amplifiers/

Kan ses og høres i Hellerup. Så lige det køberetlige - forstærkerne er velfungerende, men sælges som beset og uden ansvar for mangler.







Redigeret af bjorno - 16-Januar-2017 kl. 19:18
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 22:38
En tur til toppen Smile
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 11:30
En tur mere til toppen
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2016 kl. 18:59
En tur mere til toppen Smile 

Snup dem begge til 5.000 kr.
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 12:50
Jeg kunne godt være lidt lun på AV-100. Vil du sælge den alene og vil du sende den? (bor ved Aalborg så lidt langt at køre efter den).


Hvis du ikke allerede har købt våbenskab og du har køber brugt, så vær lige obs på de nye regler der kom 1. januar i år. Nogle af de tidligere godkendte våbenskabe er ikke dækket af forsikringen hvis de skifter adresse :-)
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 14:20
Jeg har såmænd ikke noget imod at dele sættet op, men jeg kunne måsk være lidt bekymret over postens behandling af pakkerne (uanset om det så måtte være GLS eller PostNord).
 
Jeg har nogle flamingoplader, jeg sikkert godt kan skære til. Kombineret med noget bobleplast, kan det nok godt pakkes grundigt. Jeg vil lade det være op til dig, om du kan leve med forsendelse.
 
Jeg har naturligvis købt et godkendt skab, nu hvor "standard tyv"-metoden ikke er gældende længere ;-) Legetøjet skal jo gemmes forsvarligt væk :-)


Redigeret af bjorno - 02-December-2016 kl. 14:20
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2016 kl. 18:32
En tur mere til toppen

Mon ikke der er en der kan bruge lidt til at forsøde julen
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 22:15
Av-100 er nu solgt.
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 12:07
Fortsat til salg. Dejlig effekt til kun 2.500 kr. :-)

Vi kan sikkert endda blive enige om noget levering i Storkøbenhavn :-)
Til top
stelliesto Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2016
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stelliesto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 12:46
Hej

Det er muligvis et dumt spørgsmål (du må bære over med mig), men kan den som bruges som en slags multirumsforstærker? hvis man slutter forskellige "streamere" som fx. Chomecast Audio til hver kanal?

Mvh Steffen
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 13:01
Umiddelbart tænker jeg godt man kan, men det er dog ikke noget jeg har prøvet. 

Den enkelte kanal spiller jo bare det man putter i den.

Det kan være andre herinde ved mere om det end jeg.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 13:16
Den kan den sagtens, du skal dog have noget som kan dæmpe signalet, men det kan en Chromecast audio jo i sig selv. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu