recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe nu eller vente på Kaby Lake?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe nu eller vente på Kaby Lake?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købe nu eller vente på Kaby Lake?
    Sendt: 20-Oktober-2016 kl. 23:09
Hej,

Jeg har oprettet en bruger herinde i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig med mit lille problem Smile

Det er simpelthen fordi, jeg ikke kan finde ud af om jeg skal købe en T460s lige nu med følgende:
  • Skylake Core i5-6300U @ 2,4GHz
  • 8GB Ram
  • 14" Full HD IPS Touch skærm
  • 256GB SSD
Den skal koste mig omkring 5.500-6.000 kr. da jeg kan købe den af en, som har fået den billigt igennem et firma.

Jeg læste så, at Dell er begyndt at lancere deres nye XPS 13 med Kaby Lake CPU, og bl.a. også Acers Swift 7 ser også lækker ud, men måske den går hen og bliver for tynd, og dermed for ubehagelig at skrive på?

Dog læste jeg så også artikler fra diverse sider, at "eksperter" mener, at det jo aldrig vil gøre noget at købe "Latest and greatest" men samtidig skriver de at performance fra Kaby Lake vs Skylake er skuffende. De nævner bl.a. at man ikke vil opleve den store forskel i ydeevne eller se en forskel ved batteritiden, men det bedste ved at Kaby Lake udkommer, er at så kan man købe en Skylake computer til billigere penge på tilbud.

Nogen her inde der ved, om det er rigtigt det de snakker om? For så vil jeg da slå til på den T460s. Min bror har lige købt en, og den virker til at være ret lækker, selvom jeg da skal indrømme at Dells XPS 13 og nye Latitude ser lækre ud med InfinityEdge skærmen, men kan det slå den besparelse jeg kan få ved en T460s. Tja. Smagssag.

Dog kommer der måske snart en T470s, som får min T460s til at ligne noget fra Stenalderen? Confused



Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2016 kl. 22:31
Uanset hvad du køber, så kommer der altid noget om kort tid der får dit køb til at se "stenalder" ud. Det der med at vente på, at lige om lidt kommer der noget bedre og smartere er ret dødfødt, for der bliver ved med at være noget nyere og smartere lige på trapperne, det kaldes udvikling.

Køb det du har brug for nu, specielt når du har fået tilbudt en skarp pris. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu