recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lærred til BenQ w1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lærred til BenQ w1000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chuckc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chuckc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lærred til BenQ w1000
    Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 01:41
Jeg ejer en benQ w1000 projektor som jeg sætter op i loftet over min sofa. Jeg skal have et lærred som hænger på vægen overfor, som er ca. 4 meter fra projektoren. Den kan skyde ca. 220 cm bredt (16:9). Jeg har kigget på dette projektor lærred:

http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/projektorer/laerreder/tangent-51503?cid=ps_950201300000

Jeg synes det virker til en udemærket pris for et elektrisk lærred med fjernbetjening? Men så er det jeg tænker, er der nogen som har efaringer med lærredet? Som ved om det eksempelvis larmer meget når det rulles op og ned? Eller om der er andet man kunne påpege af pros og cons ved dette (inklusiv prisen)?

Eller er der nogen som tror at et helt andet lærred som er det bedre valg for mig?

Jeg håber nogen har lyst til at hjælpe


Redigeret af chuckc - 22-Oktober-2016 kl. 01:42
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu