recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT!: XTZ 99.36 + 99.25 + 93.21
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT!: XTZ 99.36 + 99.25 + 93.21

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT!: XTZ 99.36 + 99.25 + 93.21
    Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 11:11
Da vi står og skal flytte i noget mindre, er jeg nødt til at af med mine ellers fantastisk højttalere.

Det drejer sig om:

2 x XTZ 99.36 (store fronthøjttalere)

1 x XTZ 99.25 (center højttaler)

2 x XTZ 93.21 (baghøjttalere)

Højttalerne er MKI (første udgave)

Sættet er i pianosort, og front + center er i tæt på perfekt stand. De har enkelte meget overfladiske ridser, som kun ses i det helt rigtige lys.

Baghøjttalerne er der dog nogle mindre huller i, fra et monteringsbeslag, ses dog ikke når de hænger på væggen. Dette er der taget højde for i prisen.

Front + center med bånddiskant, og der er generelt anvendt rigtig dyre enheder, i forhold til prisen.

Hvis i ikke allerede kender mærket, vil jeg råde jer til at læse om dem på nettet, da de bliver rost til skyerne mange steder.

Såfremt det er afgørende for en handel, vil jeg gerne levere på din hjemadresse, såfremt det er i realistisk afstand, og jeg er sikker på at jeg ikke skal tage dem med hjem igen.

Kan evt. indgå i byttehandel med et sæt Bose lifestyle eller Harman Kardon BDS 880/885 eller tilsvarende.







(Flere billeder haves, og ønskes der billeder af specifikke ting, må i sige til. Kan evt. sende i bedre kvalitet til jeres mail)



Redigeret af Znatch - 10-November-2016 kl. 10:07
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 11:14
- Prisen er i øvrigt 5500kr
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 20:18
slet ingen?
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 17:25
Jo jeg vil godt give 3500 for sættet.

Mvh Kim
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 18:11
Synes faktisk allerede prisen er rigtig fair, men vi kan mødes på 4500 ved en hurtig handel.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 19:44
Ved ikke om jeg overser det, men hvor o landet? For fy for en skefuld de måtte godt bo hos mig
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 19:46
De bor i Sønderjylland, men kan leveres i området. Derudover skal jeg til Sjælland på tirsdag. Hvor bor du?
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 19:51
derudover skal jeg faktisk til Vejle imorgen eftermiddag 😉
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu