recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify - DAC - problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify - DAC - problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erbs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify - DAC - problem
    Sendt: 24-Oktober-2016 kl. 15:28
Hej

Jeg kører Spotify via en NAD D1050 dac.

Der er opstået det problem, at der ved (næsten) hvert nyt nummer kommer en lille pause, og relæet i DAC´en klikker inden den starter på næste nummer. Der forsvinder ved den lejlighed et kort stykke af det efterfølgende nummer.

Det sker ikke, hvis jeg afspiller musik via Google Play, så det er nok samspillet mellem Spotify og DACen, som det er galt med. 

Den er indstillet til crossfade, og jeg har snart prøvet alle mulige perioder herfor uden succes. Den står også på gapless playback, men det hjælper ikke. 

Jeg har 2 andre Chromecast Audios, som kører via den indbyggede DAC, og der er ikke problemer.

Har prøvet at nulstille Chromecast Audioen. Har prøvet i begge indgange på DAC´en.

Nogen, der har oplevet noget lignende og har en løsning?

Hilsen Morten 
Hilsen Erbs
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu